Září - nástup do školy a do kotce..

14.09.2009 20:41

Ahoj lidičkové a kamarádi pejskové. Píšu trošku smutný, protože skončily prázdniny a i moje panička začala chodit do práce. Z toho vyplývá i pro mě spousta změn. Po pravdě, ne příliš příjemných. Jsem tu přes den sám a trochu se nudím a hlavně už jsem pochopil, proč mi páneček na zahradě postavil ten nádherný kotec. Dneska jsem tam byl prvně asi dvě nekonečné hodiny. Mám tam i nádhernou boudu, zateplenou, s předsíňkou, prostě luxusní, ale ale. Přiznám se, ty dvě hodinky jsem úplně celé prokňučel, ale vůbec mi to nepomohlo. Panička pak dorazila a pustila mě, celou jsem jí olízal a tím i naznačil, že jsem radši, když je se mnou. Jediné, co je príma, že chodíme skoro každý den, když dorazí páníčkové z práce na krásné procházky. Nevím, nevím,jak si zvyknu. Mám výhled na dění okolo, krásnou boudičku a všechno,co se děje venku slyším, tak uvidíme, třeba to bude dobrý. Ale, hned rozhodně ne. Já páníčkům ještě naznačím, že mají být radši se mnou... doma.