Začalo jaro a s ním vandrování

07.05.2010 23:33

Ahoj kamarádi. Měl jsem teď tolik práce, že jsem se nedostal velmi dlouho k tomu, abych o sobě sdělil pár novinek. Událo se toho opět spoustu. Panička začala sázet kytky na zahrádce a sít trávu a tak. Mě tyhle zahradnický blbinky připadají úplně nedůležitý a tak jsem přes sazeničky běhal a případně jsem je vytahoval ze země, protože mi voněly a to je přeci normální. Jenomže naší paničce se to vůbec nelíbilo a tak jsem teď přes den v kotci a na zahradu můžu jenom, když jsou páníčkové doma.. Mě to ale zas tak nevadí. Většinu dne, když jsem bez páníčků totiž trávím vydatným odpočíváním a nabíráním sil, abych páníčkům stačil a pořádně si je užil hned až dorazí z práce. Minulý víkend jsme byli na vandru v Roverských skalách. Bylo to úplně úžasný. Spal jsem s páníčkama na karimatce pod převisem. Přes den jsme s kamarádkou Šarlotou běhali po lese, prostě žůžo. Jenom škoda, že vandr trval pouze tři dny. už se těším, až zase někam vyrazíme. Tak se mějte krásně a zase brzy...