Napadl sníh a tak jezdíme na běžkách i u nás

17.01.2010 20:08

Dlouho jsem se neozval. Takových změn se událo. Už měřím 61 cm v kohoutku a vážím 27 kg. Myslím, že celkem dobrý míry, ne? Ale hlavně už jsem přestal chodit na cvičák. Základní poslušnost jsem prý zvládnul, tak teď už trénujeme hlavně s páníčkem obtížnější dovednosti. Trénujeme hlavně proto, že náš to všechny tři baví.

Napadlo tady spoustu sněhu a venčení je ještě větší zábava. Dokonce jsem byl už několikrát s paničkou na běžkách. Panička jede na lyžích, odráží se hůlkama a má pocit, že jede hrozně rychle. Ale rychlost pohybu je přitom pořád stejná jako když chodíme normálně ven pěšky, akorát je panička pořád na zemi a já jí pak olíznu ucho a nos a ona se hezky čertí a šklebí. Jednou jsem jí ale při běžkování potěšil. (za to, že se mnou chodí ven za každého počasí) Víte jak? Ztratila při rychlém sjezdu hůlku v půlce kopce a já jsem jí pro tu hůlku doběhl.. No, normálnka, prostě jsem jí tu hůlku přinesl. Byla z toho celá na větvi a já dostal večer nášup dobrot a pořád mě chválila a hladila. Bylo to príma. Tak ať nás ty sněhový radovánky ještě dlouho můžou bavit.